Αναρωτηθήκατε ποτέ σας πως οι νομάδες - βοσκοί πρόγονοι των σημερινών τούρκων
"εφηύραν" όλα αυτά τα φαγητά που μας πλασάρονται ως "τούρκικη κουζίνα";
Κανένα "πιάτο" που περιλαμβάνει συστατικά για τα οποία απαιτείται καλλιέργεια, δεν είναι "τουρκικο".
Μήπως αυτό που λέμε "χαμάμ" ή "turkish bath" διεθνώς, αποτελεί εφεύρεση κάποιου τούρκου; Η απλώς όταν ξεκοίλιασαν τους κατοίκους των ελληνικών οικισμών της Μικράς Ασίας ανακάλυψαν και τα ελληνορωμαικά λουτρά και έμαθαν να πλένονται, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο (για το ατμόλουτρο) οτιδήποτε χειρόγραφο "των απίστων" βρήκαν πρόχειρο;
Εξαφανίστηκαν, όπως ισχυρίζονται κάποιοι πρακτορίσκοι, οι `Ελληνες, μετά από τόσους αιώνες υποδούλωσης, με αποτέλεσμα οι σημερινοί `Ελληνες να είναι απλώς... απόγονοι οθωμανών και άλλων επιδρομέων όπως θέλουν να μας πείσουν, των οποίων η εθνική συνείδηση "δημιουργήθηκε" τεχνητά από τις μεγάλες δυνάμεις για να "κατασκευάσουν" ένα προτεκτοράτο - φράχτη στο κατώφλι τους;
Αυτό το τελευταίο, το διαψεύδει ένας τούρκος. Ο κάποτε πρωθυπουργός της Τουρκίας, Turgut Özal στο βιβλίο του "Turkey in Europe & Europe in Turkey" έγραψε μεταξύ άλλων:
"This was clearly illustrated when Greece became independent, and it was plain that the Greekness of that society had not diminished over almost a millennium."
"...Η ελληνικότητα αυτής της κοινωνίας δεν μειώθηκε για σχεδόν πάνω από μια χιλιετία".
Και κάτι τέτοιο είχα υπόψη γράφοντας ότι κάτι Ρεπούση, Δήμου και λοιποί αυτόκλητοι "ιστορικοί" είναι λιγότερο έλληνες κι από τους ...τούρκους.

