Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Προστασία του καρκίνου: Επιλέξτε Κόκκινες Πιπεριές


Αντικαταστάσεις

Σε σύγκριση με πράσινο και κίτρινο ομολόγους της, κόκκινη πιπεριά περιέχει τρεις φορές περισσότερες θρεπτικές φυτικές ίνες, οκτώ φορές περισσότερη βιταμίνη Α, και 60% περισσότερη βιταμίνη C. Επιπλέον,οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν μια χρωστική ουσία που ονομάζεται β-κρυπτοξανθίνη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση β-κρυπτοξανθίνη μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του πνεύμονα κατά 27%.

Πρόληψη Ασθενειών Stomachach: Αντικαταστήστε τήν μαγιονέζα με ελληνική Γιαούρτι
Αντικαταστάσεις

Είτε θέλετε ένα νόστιμο κάλυμμα στήν ψητή πατάτα σας, ή είστε απλά λάτρης τής μαγιονέζας, προσπαθήστε να αντικαταστήσετε με ελληνικό Γιαούρτι.  Ωστόσο, ένα φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι περιέχει το 20% της ημερήσιας δόσης ασβεστίου σας, σε σύγκριση με 1% στην ξινή κρέμα. Το γιαούρτι περιέχει επίσης 20 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ η κρέμα περιέχει μόνο 8 γραμμάρια. Επιπλέον, ελληνικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό στην καταπολέμηση ασθενειών και τη βοήθεια σας στη διαδικασία της πέψης.


 Πρόληψη του Αλτσχάιμερ: Πηγαίνετε για την πέστροφα, δεν του Κ.Ν.
Αντικαταστάσεις

Ενώ ο σολομός παίρνει όλα τα εύσημα όταν πρόκειται για Ωμέγα 3, πέστροφα, η οποία είναι από την ίδια οικογένεια, είναι εξίσου πλούσια σε ωμέγα 3. Στην πραγματικότητα, μια μερίδα της πέστροφας περιέχει όσο το 200% των ημερήσιων αναγκών ωμέγα-3 σας. Ωμέγα 3 δείχθηκε να είναι επωφελής για την καρδιά, τη μνήμη, και λειτουργίες του εγκεφάλου, καθώς και την επιβράδυνση της ανάπτυξης της νόσου του Alzheimer.

Διατηρήστε ένα υγιές ήπαρ: Φάτε το ολόκληρο αυγό, όχι μόνο τα Λευκά
Αντικαταστάσεις

Πολλοί άνθρωποι απέχουν από την κατανάλωση κρόκο του αυγού, φοβούμενοι ότι είναι πάρα πολύ υψηλή σε χοληστερόλη, αλλά ο κρόκος είναι πραγματικά πλούσιος σε χολίνη - ένα υδατοδιαλυτό θρεπτικό συστατικό που απαιτεί το σώμα για την παραγωγή διαφόρων ενώσεων. Επιπλέον, η χολίνη μπορεί επίσης να αποτρέψει τη συσσώρευση της χοληστερόλης και λίπους στο ήπαρ.

Η ενασχόληση με Διαβήτη: Χρησιμοποιήστε το πραγματικό σιρόπι σφενδάμου
Αντικαταστάσεις

Είναι αλήθεια ότι ή σφενδάμι με γεύση σιρόπι είναι πιο γλυκιά, φθηνότερη, και, συνεπώς, πιο δελεαστική, αλλά περιέχουν επίσης μια εκτενή κατάλογο των βιομηχανικών πρόσθετα, τα υψηλά επίπεδα της επεξεργασμένης ζάχαρης ή σιροπιού καλαμποκιού, και διάφορες άλλες χημικές ουσίες. Σε σύγκριση, το καθαρό σιρόπι σφενδάμου είναι μια φυσική ουσία, που παράγεται από το σφρίγος της πλάτανο, και περιέχει περισσότερα από 20 είδη των αντιοξειδωτικών, και βοηθά στη μείωση του κινδύνου διαβήτη.
"Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου"