BLOGGERS HELP

O

13 Μαρ 2016

Συνεχίζεται ο σάλος από τη δήλωση του Νότη για τους πρόσφυγες με τα 500ευρα

«Δεν είναι πρόσφυγες! Είναι ριψάσπιδες. Δεν τους επιτέθηκε καμία άλλη χώρα, έφυγαν από την πατρίδα τους που έχει εμφύλιο πόλεμο», σύμφωνα με τον τραγουσδιστή

Ο Νότης Σφακιανάκης, έ
δωσε μία τηλεοπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Τετ-α-Τετ» στο κυπριακό κανάλι ΡΙΚ. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, αναφέρθηκε στους μετανάστες.
 «Εγώ ήμουν ο ίδιος μετανάστης στη Γερμανία. Και εγώ με τους μετανάστες δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, διότι έχουν μεταναστεύσει πάρα πολλοί άνθρωποι από την οικογένειά μου, σε άλλες χώρες του κόσμου», δήλωσε ο τραγουδιστής.

Και στη συνέχεια τόνισε: «Δεν ήταν λαθρομετανάστες. Ήταν μετανάστες που είχαν πάρει άδεια στη χώρα που πήγαιναν όπως η μητέρα μου κι εγώ».

Ο Νότης Σφακιανάκης συνέχισε λέγοντάς: «Το κόλπο είναι στημένο και έρχονται ορδές ανθρώπων οι οποίοι ''βιάζουν'' την πατρίδα μας».

«Ναι άλλα είναι πρόσφυγες», τόνισε ο δημοσιογράφος. «Δεν είναι πρόσφυγες! Είναι ριψάσπιδες. Δεν τους επιτέθηκε καμία άλλη χώρα, έφυγαν από την πατρίδα τους που έχει εμφύλιο πόλεμο. Και μην ξεχνάς, αυτοί οι άνθρωποι, γιατί εγώ τους έζησα όλο το καλοκαίρι στην Κω, έρχονται με πορτοφόλια, γεμάτα με χαρτονομίσματα των 500 ευρώ. Είναι απίστευτο αυτό που είδα»

«Και αυτοί που έρχονται με τα μωρά, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;», τον ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Αφού η μάνα τους έχει ένα πορτοφόλι γεμάτο, τι θα πει τα μώρα;», είπε ο Νότης Σφακιανάκης.

.protothema.gr
Η ανάρτηση θεμάτων απο άλλους ιστότοπους δεν σημαίνει αυτόματα και την αποδοχή μας. Επίσης δεν ευθυνόμαστε για το περιεχόμενο ενυπόγραφων κειμένων η σχόλιων.
Αν σας αρέσει κάντε like  ΕΔΩ στην σελίδα... Ευχαριστώ !!!