Ελευθερος με περιοριστικους ορους αφεθηκε λιγο πριν τις 3 το μεσημερι, ο 24χρονος που σκοτωσε τον ληστη που μπηκε σπιτι του στην Παιανια. Ο όρος που του επιβλήθηκε είναι να εμφανίζεται το πρώτο πενθήμερο κάθε μήνα στο ΑΤ της περιοχής του.
Η αποφαση του εισαγγελέα στηρίχθηκε στο σκεπτικό ότι ο πρότερος έντιμος βίος του δείχνει ότι δεν είναι απειλή για την κοινωνία. Στο άκουσμα της απόφασης ο κόσμος που είναι συγκεντρωμένος στα δικαστήρια από το πρωί ξέσπασε σε χειροκροτήματα.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΕΝΤΕΛΕΙ, ΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΑ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
olympia
ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΙΤ ΕΛΛΗΝΩΝ

