Στόχος επίθεσης με πέτρες έγινε λεωφορείο στη Ρόδο, το οποίο μετέφερε τουρίστες.
Το περιστατικό από το οποίο δεν υπήρξαν τραυματισμοί σημειώθηκε έξω από καταυλισμό Ρομά στο Καρακόνερο, όταν μία ομάδα νεαρών αθίγγανων πέταξε πέτρα μεγάλων διαστάσεων στο παρμπρίζ του λεωφορείου.
Σύμφωνα με τη «Ροδιακή», ο οδηγός έκανε απότομο ελιγμό για να αποφύγει την πέτρα, με αποτέλεσμα το λεωφορείο να ανέβει σε ένα χαμηλό διάζωμα και να κινδυνεύσει να ανατραπεί.
Το περιστατικό διαδραματίστηκε στις 10 και 30 το βράδυ της Τετάρτης στον περιφερειακό δρόμο, προκαλώντας έτσι τον φόβο και τον τρόμο τόσο του οδηγού όσο και στους τουρίστες του λεωφορείου.
Μιλώντας στη «Ροδιακή» ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου, υπογράμμισε ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο και ότι τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι διερχόμενοι επαγγελματίες οδηγοί, όταν περνούν από το συγκεκριμένο φοβούνται στην κυριολεξία.
Πρόεδρος τουριστικών λεωφορείων: «Επιτέλους, πάρτε μέτρα»
Να παρθούν άμεσα μέτρα πριν θρηνήσουμε θύματα, ζήτησε χθες με αφορμή το περιστατικό μιλώντας στη «Ροδιακή» ο πρόεδρος των τουριστικών λεωφορείων της περιοχής μας, κ. Μανιάς.
Ο ίδιος ανέφερε άλλα τέσσερα τέτοια περιστατικά (με πέτρες που εκτοξεύονται εναντίον των λεωφορείων) και τα οποία αναφέρθηκαν στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές, χωρίς όμως να υπάρχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
«Τα περιστατικά αυτά – είπαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων- ολοένα και αυξάνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα κι όποιος επιχειρήσει να διασχίσει μετά τις 7 – 8 το βράδυ το συγκεκριμένο σημείο, ειδικά με τουριστικό λεωφορείο, κινδυνεύει πραγματικά. Ζητάμε από κάθε αρμόδια αρχή να μας προστατεύσει. Τίποτα περισσότερο. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο και αργά ή γρήγορα θα γίνει κανένα κακό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΕΛΙΤ ΕΛΛΗΝΩΝ στό facebook. Διαδώστε το !!! - twitter
Κάνοντας ένα ΚΛΙΚ στίς διαφημίσεις βοηθάτε το μπλόγκ μας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
newsbomb
Σύμφωνα με τη «Ροδιακή», ο οδηγός έκανε απότομο ελιγμό για να αποφύγει την πέτρα, με αποτέλεσμα το λεωφορείο να ανέβει σε ένα χαμηλό διάζωμα και να κινδυνεύσει να ανατραπεί.
Το περιστατικό διαδραματίστηκε στις 10 και 30 το βράδυ της Τετάρτης στον περιφερειακό δρόμο, προκαλώντας έτσι τον φόβο και τον τρόμο τόσο του οδηγού όσο και στους τουρίστες του λεωφορείου.
Μιλώντας στη «Ροδιακή» ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου, υπογράμμισε ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο και ότι τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι διερχόμενοι επαγγελματίες οδηγοί, όταν περνούν από το συγκεκριμένο φοβούνται στην κυριολεξία.
Πρόεδρος τουριστικών λεωφορείων: «Επιτέλους, πάρτε μέτρα»
Να παρθούν άμεσα μέτρα πριν θρηνήσουμε θύματα, ζήτησε χθες με αφορμή το περιστατικό μιλώντας στη «Ροδιακή» ο πρόεδρος των τουριστικών λεωφορείων της περιοχής μας, κ. Μανιάς.
Ο ίδιος ανέφερε άλλα τέσσερα τέτοια περιστατικά (με πέτρες που εκτοξεύονται εναντίον των λεωφορείων) και τα οποία αναφέρθηκαν στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές, χωρίς όμως να υπάρχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
«Τα περιστατικά αυτά – είπαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων- ολοένα και αυξάνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα κι όποιος επιχειρήσει να διασχίσει μετά τις 7 – 8 το βράδυ το συγκεκριμένο σημείο, ειδικά με τουριστικό λεωφορείο, κινδυνεύει πραγματικά. Ζητάμε από κάθε αρμόδια αρχή να μας προστατεύσει. Τίποτα περισσότερο. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο και αργά ή γρήγορα θα γίνει κανένα κακό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΕΛΙΤ ΕΛΛΗΝΩΝ στό facebook. Διαδώστε το !!! - twitter
Κάνοντας ένα ΚΛΙΚ στίς διαφημίσεις βοηθάτε το μπλόγκ μας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
newsbomb



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου