Ancient Greek Legend Seems to Describe a Place in Peru.
Όταν
οι Μινωίτες Κυβερνούσαν τους Μάγιας.
Ἡ
γραφὴ τῶν Μάγια εἶναι στην κυριολεξία ἡ ἀρχαία Κρητικὴ γραφή, Γραμμικὴ Α, ποὺ ἔφθασε
ἐκεῖ ἀπὸ τὴν μεγαλόνησό μας. Ἡ παρουσία τοῦ Ἑλληνισμοῦ εἶναι ὀρατὴ στοὺς Μάγια.
Ἡ ζωγραφική, ἡ γλυπτική, ἡ ὑφαντουργία, ὅλα Ἑλληνικὰ καὶ συγκεκριμένα μινωικὰ
καὶ Μυκηναϊκά.
Περοῦ, ἡ ὁποία εἶχε ὅλα τὰ
ὑψηλὰ ἀξιώματα, ὁμιλοῦσε μιὰ ἰδιαίτερη γλῶσσα, ἀκατανοήτη τόσο ἀπὸ τὸν λαό, ὄσο καὶ ἀπὸ διερμηνεῖς. Αὐτὴ
ἡ γλῶσσα ἤταν ἡ ἀρχαία κρητική. Δηλαδὴ ἡ ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Moche:
οι Αρχαίοι Έλληνες των Άνδεων
Αν νομίζετε ότι το Περού έχει να κάνει με τους Incas, ξανασκεφτείτε. Πριν από δύο χιλιάδες χρόνια, ένα μυστηριώδες και λίγο γνωστό πολιτικό κατοίκησης κατοικούσε στο βόρειο τμήμα του Περού. Τα τελευταία χρόνια οι αρχαιολόγοι - με λίγη βοήθεια από τους graverobbers - έχουν αποκαλύψει μερικά από τα πιο μυθικά κεραμικά και κοσμήματα προέρχονται από έναν αρχαίο πολιτισμό: τα ερείπια του Moche
ένα πρόσφατο πρόγραμμα του BBC με θέμα:Οἱ
Ἰσπανοὶ κατακτηταὶ διηγήθηκαν, ὅτι ἡ μεγάλη αὐτοκρατορικὴ οἰκογένεια τοῦ
►Δρ LUIS JAIME CASTILLO
(Καθολικό Πανεπιστήμιο του Περού): Οι Moche ήταν οι Έλληνες της κουλτούρας των
Άνδεων, δημιούργησαν μια εξαίσια κοινωνία.◄
Τον 8ο αιώνα π.Χ., ο Έλληνας ποιητής Ησίοδος περιέγραψε στη Θεογονία τον τόπο στο τέλος της Γης όπου κατοικούν οι Γοργόνες, όπου ο θεός Άτλας εμφανίζεται ως ένα γιγάντιο βουνό και όπου ένα μεγάλο χάσμα περιέχει επικίνδυνες θάλασσες.
Η περιγραφή του Ησίοδο φαίνεται να ταιριάζει με τα μυστηριώδη ερείπια του Λαβυρίνθου του Chavin de Huantar στις περουβιανές Άνδεις, σύμφωνα με τον Dr. Enrico
Mattievich, συνταξιούχο καθηγητή φυσικής από
το Ομοσπονδιακό
Πανεπιστήμιο του Rio de Janeiro (UFRJ) στη Βραζιλία. Ο Δρ Mattievich έγραψε το 2011 το βιβλίο με τίτλο «Ταξίδι στη μυθολογική κόλαση», το οποίο
υποδηλώνει ότι το ελληνικό επικό
ήρωας ταξίδι του Οδυσσέα βρίσκεται στη Νότια Αμερική.
Μέρος αυτού του βιβλίου διερευνά τις ομοιότητες μεταξύ του Chavin de Huantar και της περιγραφής του Ησίοδου. Όχι μόνο οι γεωγραφικές περιγραφές του Ησίοδου ταιριάζουν στην τοποθεσία,
οι τοπικοί
μύθοι ταιριάζουν με τον ελληνικό μύθο και τα αντικείμενα του ναού αντιστοιχούν επίσης.
► Η Μέδουσα ...Greek Mythos
Γεωγραφικές ομοιότητες
Ο
Mattievich αναρωτιέται αν αυτό περιγράφει την είσοδο του ποταμού Αμαζονίου. Ή περιγράφει το μήκος του επικίνδυνου
ταξιδιού κατά μήκος του ωκεανού στη Νότια Αμερική, ακολουθούμενο από
το ταξίδι μέχρι τον Αμαζόνιο στις πύλες του Pongo de Manseriche - ένα βαθύ και στενό φαράγγι που φτάνει τον ποταμό Marañon.
Ο Ησίοδος έγραψε:
"Υπάρχει επίσης
το σκοτεινό Σπίτι
της Νύχτας, τα φρικιαστικά σύννεφα το καλύπτουν
στο σκοτάδι. Πριν από
αυτό [το Σπίτι
της Νύχτας] ... [Ο Άτλας] στέκεται όρθιος. "
Ο Chavin
de Huantar είναι ένα παλάτι μπροστά
στις υψηλές Άνδεις. Είναι το «Σπίτι
της Νύχτας» - η κατοικία της Μέδουσας; Είναι ο "Άτλας" ένα από
τα βουνά των Άνδεων;
Chavin de Huantar, Περού. (Martin St-Amant / Wikimedia Commons)
Ένα γλυπτό
μιας φρικιαστικής θεότητας στη μέση των ερειπίων
του λαβυρίνθου του Chavin de Huantar είναι η Γοργόνα - Μέδουσα του μύθου, σύμφωνα με τον Mattievich.
Τα τεχνουργήματα
Ένα
γλυπτό μιας φρικιαστικής θεότητας στη μέση των ερειπίων του λαβυρίνθου του
Chavin de Huantar είναι η Γοργόνα - Μέδουσα του μύθου, σύμφωνα με τον
Mattievich.
Το γλυπτό "Gorgon" στο Chavin de Huantar, όπως απεικονίζεται στη σελίδα 67 του βιβλίου του Dr. Enrico Mattievich, "Ταξίδι στη μυθολογική κόλαση, η ανακάλυψη της Αμερικής από τους αρχαίους Έλληνες" (ευγενική προσφορά του Enrico Mattievich)
Πάνω από το
"Gorgon" είναι μια μικρή αίθουσα θυσίας από την οποία το αίμα των
θυμάτων χύνεται στο στόμα της θεότητας. Ο Mattievich έγραψε για την
εμπειρία του στην επίσκεψη στο χώρο: «Αντιμετώπισα τον επιβλητικό πέτρινο στύλο
... Προσπάθησα να φανταστώ πόσο φρικτή ήταν να το βλέπω να καλύπτεται με
αίμα. Αν ο πόνος και η αγωνία θα μπορούσαν να αφήσουν τα σημάδια τους πάνω
στην ύλη, αυτός ο πυλώνας θα περιέχει σίγουρα όλους τους θρήνους της κόλασης.
"
► Βελλεροφόντη: Μυθολογικός Ηρωας των Μεγάρων...
Το γλυπτό μοιάζει με απεικονίσεις του Gorgon που
βρέθηκαν στην Ευρώπη, είπε ο Mattievich, αναφέροντας άλλους που έχουν
παρατηρήσει αυτές τις ομοιότητες επίσης. Για παράδειγμα, το 1926, ο
ανθρωπολόγος José Imbelloni συνέκρινε το γλυπτό του Chavin de Huantar με το
κεφάλι του Gorgon του 6ου αιώνα στο ιερό των Συρακουσών στη Σικελία. Ο
Imbelloni λέει ότι το περουβιανό γλυπτό ήταν ελληνικής καταγωγής, και με πεποίθησης λέει ότι ο λαός του
Περού δεν θα μπορούσε να δημιούργησε ένα παρόμοιο άγαλμα τυχαία.
Γοργονικές εικόνες από την Αμερική και τη Μεσόγειο
(1. Αθήνα, 2. Κολομβία, 3. Σικελία (Ιταλία) και 4. Περού), όπως απεικονίζεται στη σελίδα 69 του βιβλίου του Dr. Enrico Mattievich, «Ταξίδι στη μυθολογική ανάβαση, το αρχαίο ελληνικό "(ευγενική προσφορά του Enrico Mattievich)
(1. Αθήνα, 2. Κολομβία, 3. Σικελία (Ιταλία) και 4. Περού), όπως απεικονίζεται στη σελίδα 69 του βιβλίου του Dr. Enrico Mattievich, «Ταξίδι στη μυθολογική ανάβαση, το αρχαίο ελληνικό "(ευγενική προσφορά του Enrico Mattievich)
Η ηλικία του Chavin de
Huantar δεν είναι ακριβώς γνωστή. Ο Mattievich εξήγησε ότι μια προσωρινή
εκτίμηση θα μπορούσε να εντοπίσει τα αρχαιότερα μέρη γύρω στο 1300 π.Χ. Η ίδια
η κουλτούρα του Chavin χρονολογείται περίπου στο 1600 π.Χ.
Οι τοπικοί μύθοι
ταιριάζουν με τον ελληνικό μύθο;
Ένας μεταγενέστερος μύθος
του Chavin για τον θεό Huari είναι μια περουβιανή εκδοχή του ελληνικού μύθου
του Περσέα, είπε ο Mattievich. Οι ντόπιοι λένε ότι κάλεσαν τον Χουάρι σε
μια γιορτή, σχεδιάζοντας να τον παγιδεύσουν και να τον σκοτώσουν
εκεί. Ωστόσο, ο Χουάρι είδε μέσα από το σπαθί και τους γύρισε όλα σε
πέτρα. Η γιορτή λέγεται ότι συνέβει στον Chavin de Huantar.
Στον αντίστοιχο ελληνικό μύθο, ο Πολυδέκτης σχεδίασε το
ίδιο με τον Περσέα. Ο Πολυδέκτης είχε ένα συμπόσιο στο οποίο όλοι οι
επισκέπτες έπαιζαν δώρα αλόγων. Ο Περσέας δεν είχε άλογο για να δώσει και
είπε ότι θα έφερνε αντ 'αυτού ό, τι ζήτησε ο Πολυδέκτης. Ο Πολυδέκτης
εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να θέσει τον Περσέα σε μεγάλο κίνδυνο, ζητώντας
από τον επικεφαλής της Γκόργον Μέδουσα. Μέσα από μια μακρά πορεία
γεγονότων, ο Περσέας κατόρθωσε να αποκτήσει τον επικεφαλής της Γοργόνας –Μέδουσας και έτσι είχε την εξουσία να μετατρέψει τους άλλους σε πέτρα.
Ο Περσέας κατέχει τον
επικεφαλής της Medusa σε ένα γλυπτό του 1801 από τον Antonio
Canova. (Wikimedia Commons)
Προτεινόμενη εικόνα: Τα
ερείπια του Chavin de Huantar στο Περού, όπου ένας ερευνητής λέει ότι το μυθικό
σπίτι της αρχαίας ελληνικής γοργόνης μπορεί να ήταν. (Sharon odb /
Wikimedia Commons)
ancient-origins.net &wikipedia.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου