Στο άρθρο της με τον εύγλωττο τίτλο «Ανοιχτόμυαλα ζώα και στενόμυαλοι άνθρωποι» γράφει η Ελευθεροτυπία: «η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά είναι αρκετά διαδεδομένη στο ζωικό βασίλειο. Υπολογίζεται ότι σε περίπου 1.500 είδη ζώων έχουν παρατηρηθεί ομοφυλοφιλικές πράξεις».
Παρακάτω το άρθρο λέει: «Πάντως, θα πρέπει να επισημανθεί ότι στο ζωικό βασίλειο οι σεξουαλικές ταυτότητες δεν είναι κάτι το μόνιμο. Τα ζώα δεν ταξινομούνται ως γκέι ή ως ετερόφυλα».
Παρακάτω το άρθρο λέει: «Πάντως, θα πρέπει να επισημανθεί ότι στο ζωικό βασίλειο οι σεξουαλικές ταυτότητες δεν είναι κάτι το μόνιμο. Τα ζώα δεν ταξινομούνται ως γκέι ή ως ετερόφυλα».
Το 2006 στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Όσλο έγινε έκθεση με τον τίτλο «Ενάντια στη Φύση;» (Against Nature?), σε μία προσπάθεια να αποδειχτεί η ομοφυλοφιλία στα ζώα και ως εκ τούτου το συμπέρασμα ότι η ομοφυλοφιλία δεν μπορεί να θεωρηθεί αφύσικη.
Πρόσφατα πολλά ξένα και ελληνικά sites έκαναν λόγο για «Το δράμα των "ομοφυλόφιλων" πιγκουΐνων» στο Τορόντο.
Τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει ομοφυλοφιλία στα ζώα; Και αν υπάρχει αυτή έρχεται ως «αποστομωτική απάντηση» σε όσους "στενόμυαλους" δεν την δέχονται ως «φυσιολογική» ή «φυσική» στους ανθρώπους;
Παρακάτω είναι μετάφραση του άρθρου ‘The homosexuality in animals myth’:
Ο μύθος της ομοφυλοφιλίας στα ζώα αναφέρεται στο όψιμο ενδιαφέρον για το αν η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά είναι ή δεν είναι ζωολογικά "φυσική". Αυτή είναι σε μεγάλο βαθμό μια στείρα συζήτηση, επειδή η συμπεριφορά δεν είναι απαραίτητα ηθική, ακόμη και αν είναι «φυσική». Επειδή η φύση των ανθρώπων δεν είναι απαραίτητα η ίδια με τη φύση των άλλων ειδών, και επειδή δεν είναι καθόλου σαφές πότε μια παρατηρηθείσα συμπεριφορά μπορεί να υπολογίζεται ως "σεξουαλική", ή με ότι συνεπάγεται ο όρος του σεξουαλικού «προσανατολισμού». Παραδείγματα όπως ένα αρσενικό να «καβαλάει» ένα άλλο έχει χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό στοιχείο για το επιχείρημα ότι η ομοφυλοφιλία είναι «φυσική» και ως εκ τούτου θα πρέπει να επιτρέπεται στον άνθρωπο. Gay groups υποστηρίζουν ότι αν η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά παρουσιάζεται στα ζώα, είναι φυσική, και κατά συνέπεια τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων πρέπει να προστατεύονται.
Η χριστιανική οργάνωση ‘Creation Ministries International’ έγραψε για το θέμα του κατά πόσον υπάρχει ή όχι ομοφυλοφιλία στο ζωικό βασίλειο: "Υπάρχει... τεκμηριωμένη απόδειξη κανιβαλισμού και βιασμού στο ζωικό βασίλειο, αλλά αυτό δεν κάνει σωστές αυτές τις συμπεριφορές για τους ανθρώπους" Ενώ ορισμένα ζώα (όπως το λιοντάρι) τρώνε τα μικρά, κανένας από τους υποστηρικτές ή τους αντιπάλους «των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων» έχει χρησιμοποιήσει αυτό ως επιχείρημα υπέρ της παιδοκτονίας ή του κανιβαλισμού. Έτσι, μια υγιής δόση επιφυλακτικότητας θα πρέπει να υπάρχει στην παραγωγή επιστημονικών ισχυρισμών ότι η ομοφυλοφιλία στα ζώα δικαιολογεί την ομοφυλοφιλία στους ανθρώπους.
Ένα άρθρο του 1996 που δημοσιεύθηκε από την Εθνική Ένωση για την Έρευνα και την Θεραπεία της Ομοφυλοφιλίας, (National Association for Research and Therapy of Homosexuality) μια οργάνωση που ασχολείται με τη θεραπεία της ομοφυλοφιλίας, συγκέντρωσε τα επιχειρήματα κατά της ερμηνείας της συμπεριφοράς των ζώων ως «επικύρωση» της ομοφυλοφιλίας. Σημειώνει ότι "ο ομοφυλόφιλος επιστήμονας Simon LeVay" δήλωσε ότι τα στοιχεία επισημαίνουν απομονωμένες πράξεις, όχι την ομοφυλοφιλία:
"Παρά το γεγονός ότι ομοφυλοφιλική συμπεριφορά είναι πολύ κοινή στον κόσμο των ζώων, φαίνεται να είναι πολύ ασυνήθιστο μεμονωμένα ζώα να έχουν μια μακρόχρονη προδιάθεση να συμμετάσχουν σε μια τέτοια συμπεριφορά προς τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων δραστηριοτήτων. Έτσι, ένας ομοφυλοφιλικός προσανατολισμός, αν μπορεί κανείς να μιλήσει για κάτι τέτοιο στα ζώα, φαίνεται να είναι κάτι σπάνιο».
Επιπρόσθετα, ο Δρ Antonio Pardo, καθηγητής Βιοηθικής στο Πανεπιστήμιο της Navarra στην Ισπανία, έγραψε:
"Αν θέλουμε να μιλήσουμε σωστά, η ομοφυλοφιλία δεν υπάρχει ανάμεσα στα ζώα .... Για λόγους επιβίωσης, το αναπαραγωγικό ένστικτο ανάμεσα στα ζώα είναι πάντα κατευθύνεται προς ένα άτομο του αντίθετου φύλου. Ως εκ τούτου, ένα ζώο δεν μπορεί ποτέ να είναι ομοφυλόφιλο. Παρ’ όλα αυτά, η αλληλεπίδραση άλλων ενστίκτων (ιδιαίτερα αυτό της κυριαρχίας) μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που φαίνεται να είναι «ομοφυλοφιλικές». Μια τέτοια συμπεριφορά δεν μπορεί να εξομοιωθεί με μία ζωική ομοφυλοφιλία. Το μόνο που σημαίνει είναι ότι η σεξουαλική συμπεριφορά στα ζώα περιλαμβάνει και πτυχές πέρα από αυτή της αναπαραγωγής. "
Το National Geographic, κατά κάποιο τρόπο, υποστηρίζει ότι η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά παρουσιάζεται στα ζώα, παρόλο που το άρθρο του αφήνει το ζήτημα ανοιχτό. Έτσι και αλλιώς, οι επιστημονικές αξιώσεις του National Geographic είναι σίγουρα ανοιχτές σε αμφισβήτηση. Για παράδειγμα, αν και δεν μπορεί να ήταν το αποτέλεσμα μιας εσκεμμένης φάρσας, ο Archaeoraptor ήταν μια μεγάλη αμηχανία για το National Geographic και η κρίση του National Geographic σε επιστημονικά ζητήματα είναι οπωσδήποτε υπό συζήτηση δεδομένης του επεισοδίου του Archaeoraptor.
( Τον Οκτώβριο του 1999, ανακαλύφθηκαν στην Κίνα από το National Geographic Society τα απολιθωμένα οστά του Archaeoraptor. Τότε είχε δημιουργηθεί σάλος στην επιστημονική κοινότητα, καθώς πιστεύονταν ότι το εύρημα αποτελεί το συνδετικό κρίκο της εξέλιξης των δεινοσαύρων προς τα πτηνά. Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Austin στο Τέξας, όμως, «γκρέμισαν» τη θεωρία αυτή, αφού απέδειξαν ότι ο σκελετός του Archaeoraptor δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα καλοφτιαγμένο μωσαϊκό άσχετων μεταξύ τους οστών.)
Επιπλέον, κάθε γεωργοκτηνοτρόφος είναι εξοικειωμένος με το φαινόμενο του «εκφοβισμού», όπου αγελάδες «καβαλάνε» άλλες αγελάδες. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα από τα τυπικά συμπτώματα που οι αγρότες αναζητούν για να προσδιορίσουν ότι μια αγελάδα έρχεται σε οίστρο. Ωστόσο, δεν προκύπτει ότι οι αγελάδες που συμμετέχουν σε κάτι τέτοιο δείχνουν κάτι ανάλογο με τον ανθρώπινο «λεσβιακό προσανατολισμό».
Παρά το καυτό αμφισβητούμενο χαρακτήρα της ομοφυλοφιλίας στα ζώα, οδηγούμενοι από μία συγκεκριμένη ιδεολογία, οι διευθυντές ζωολογικών κήπων στις ‘φιλελεύθερες’ αμερικανικές πόλεις και τις ‘προοδευτικές’ ευρωπαϊκές χώρες θέτουν την δήθεν ομοφυλοφιλία στα ζώα τους σαν κάτι δεδομένο και δηλώνουν ότι πρόκειται για «γεγονός» ότι τα ζώα είναι γκέι και ότι η ομοφυλοφιλία εμφανίζεται «φυσικά» στη φύση. Εκτός από τους φημισμένους "γκέι πιγκουΐνους" Roy και Silo στο Central Park Zoo στο Μανχάταν, υπήρξε μια υποτιθέμενη ομοφυλοφιλική φωτογραφία ζώων και ένα γκαλερί βίντεο στο ζωολογικό κήπο στο Όσλο της Νορβηγίας, που χαρακτηρίζει φλαμίνγκο και καμηλοπαρδάλεις, μεταξύ άλλων ζώων, ως δήθεν gay ζώα. Τον Ιούλιο του 2009, η ιστορία ενός υποτιθέμενου ομοφυλόφιλου πιγκουΐνου σε ζωολογικό κήπο της Καλιφόρνιας καταρρίφθηκε.
"Το KTUV, θυγατρικό κανάλι του Fox στο Σαν Φρανσίσκο αναφέρει: «Το δημοφιλές ομοφυλοφιλικό ζευγάρι πιγκουΐνων του Ζωολογικού Κήπου του San Francisco έχει διαλυθεί.
"Οι αρσενικοί πιγκουΐνου Harry και Pepper ήταν μαζί από το 2003. Το ζευγάρι είχαν ίδια φωλιά μαζί, ακόμα και επώαζαν ένα αυγό που από άλλο πιγκουΐνο το 2008, αλλά η σχέση τους έσπασε στις αρχές του τρέχοντος έτους, όταν μια θηλυκή πιγκουίνος, η Linda, έγινε η φίλη του Harry, μετά αφότου πέθανε ο από πολύ καιρό σύντροφός της.
"Οι άνθρωποι του Ζωολογικού Κήπου λένε ότι ο Χάρι και η Λίντα είναι ευτυχισμένοι και με επιτυχία έφτιαξαν την φωλιά τους αυτή τη χρονιά», ανέφερε KTUV.
Αλλά δεν μοιάζουν να είναι όλοι χαρούμενοι με την αγάπη του Harry και της Linda. Μερικοί πιστεύουν ότι δεν μπορεί να υπάρξει ένα τέτοιο πράγμα, ένας «πρώην γκέι» πιγκουΐνος. Μετά την είδηση της απόφασης του Χάρι να φύγει από το κοτέτσι του ιδίου φύλου, ένας γνωστός φιλο-ομοφυλόφιλος ακτιβιστής και αντι-ex-gay σταυροφόρος, ο Wayne Besen (φώτο κάτω) άρχισε να τσιρίζει:
"Οι προσπάθειες να αλλάξει ο σεξουαλικός προσανατολισμός είναι ολοφάνερα κάτι προσβλητικό, που δημιουργεί διακρίσεις εξ ορισμού, θεολογικά τρεμάμενο, ομοιόμορφα ανεπιτυχές και ιατρικά ψυχοπαθές!» αναφώνησε εμφανώς θυμωμένος ο Besen. «Δεν υπάρχει κανένας ‘ex-gay’ σεξουαλικός προσανατολισμός». Ο Χάρι είναι απλά σε άρνηση (ενν. του ομοφυλοφιλικού προσανατολισμού του). Ζει αυτό που αποκαλώ το «μεγάλο ψέμα». "
Ο Μύθος της Ομοφυλοφιλίας στα Ζώα, το Εξελικτικό Παράδειγμα και η Επιστήμη της Δημιουργίας
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε δείτε: Homosexuality, Evolutionary Paradigm, and Creation Science
Το 1993, ο καθηγητής Miron Baron, MD, ο διάσημος ιατρικός ερευνητής και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, έγραψε στο BMJ (British Medical Journal), ότι υπάρχει μια σύγκρουση σε σχέση με την θεωρία της εξέλιξης και την αντίληψη του γενετικού ντετερμινισμού που αφορούν την ομοφυλοφιλία. Ο Δρ Baron έγραψε «... από μια εξελικτική προοπτική, η γενετικά καθορισμένη ομοφυλοφιλία θα είχε εξαφανιστεί προ πολλού λόγω της μείωσης της αναπαραγωγής." Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι φιλελεύθεροι είναι πιο πιθανό να πιστεύουν στην θεωρία της εξέλιξης. Επίσης, στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι φιλελεύθεροι σε διπλάσιο ποσοστό από τους συντηρητικούς (46% έναντι 22%) πιστεύουν ότι οι άνθρωποι γεννιούνται ομοφυλόφιλοι και οι φιλελεύθεροι έχουν γενικά πιο ευνοϊκές γνώμες για την ομοφυλοφιλία. Λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια του Dr. Miron Baron για την ομοφυλοφιλία, πολλοί Αμερικανοί φιλελεύθεροι αποδεικνύεται να έχουν ασύμβατες απόψεις σχετικά με τα ζητήματα της εξέλιξης και της ομοφυλοφιλίας.
Οι πεποιθήσεις ενός ατόμου σχετικά με την επιστήμη της δημιουργίας / δημιουργισμό και της θεωρίας της εξέλιξης φαίνεται να επηρεάζουν τις απόψεις τους σχετικά με την ομοφυλοφιλία. Οι δημιουργιστές επιστήμονες ισχυρίζονται ότι η θεωρία της εξέλιξης δεν μπορεί να εξηγήσει την καταγωγή του φύλου και της σεξουαλικής αναπαραγωγής. Η οργάνωση Creation Ministries International αναφέρει: «ομοφυλοφιλικές πράξεις αντιβαίνουν στο αρχικό σχέδιο του Θεού για έναν άνδρα και μια γυναίκα να γίνουν μία σάρκα - βλ. Γένεση 1 και 2, (σχέδιο) που εγκρίθηκε από τον ίδιο τον Ιησού Χριστό στο Κατά Ματθαίον 19:3-6." Επιπλέον, η συντριπτική πλειονότητα των δημιουργιστών επιστημόνων απορρίπτει την ιδέα του γενετικού ντετερμινισμού όσον αφορά την προέλευση της ομοφυλοφιλίας.